expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday 13 November 2013

Tak sabar nk kawen oi.................(part 1)

Tarikh:1 November 2013
Masa: 22:00 pm
Tempat: Rumah sewa saya
Bahagian I ".."
Assalamualaikum..
Sebenarnya malu nk tulis tapi nk jugak tulis.. TAK SABAR NAK KAWEN..hahah..
Caption tu macam cucuk hidung saya je..
Harini nak cerita pasal barang2 utk goodies..
Sekarang ni dalam kepala nk plan nk prepare barang2 kawen.Sebenarnya saya da banyak sangat google pasal pelamin , goodies, dan sewaktu dengannya.. Niat di hati ni sume benda yang boleh buat sendiri .so skrg ni sedikit sebanyak da dapat idea yang agak kreatifla tuk jimat cermat..
first saya rase banyak jugak membazir kalau beli paper bag.bayangkan kalau 2000 unit bape byk sy nk spend duit tu..so al kisahnye awal sy decide nk pilih nk handmade paper bag sy..okay jom tgk pilihan yg mungkin akan jimatkan kos...bukan kedekut okay.. saya nk sesuatu kelainan je..kawen sekali je kot..ye dok??
1.Mula-mula dulu nk pilih paper bag ni..ala paper bag yg isi wafer tu... hihih


2.Pilihan utama saya.Paper bag buat dari surat khabar.. fuu sangat jimat.tapi kena sangat kreatif...!
sekarang sangat berminat nk try.. yg ni..jimat dan sangat kreatifff



3.Gula-gula rama-rama(suke sangat idea ni..)




4. Tissue Flower
Da banyak kali try tapi tak kembang kembang bunga.so decide beli je..hahha 



5. Yaasin.. ni la teringin nk bagi yaasin.tp tgh pikir jugak solution yg boleh jimat lagi..ade idea tak??

6. ni pun minat.. sesuai dijadikan goodies.sy ni jenis suke sesuatu yg old school.i mean sesuatu tu yg mkn time kite kecik kecik...so bile dtg kwen sy org igt eh ni mkn time kecik kecik dulu KONON..

7. Cop perkahwinan (macam cop nama kat pejabat tu)sebab tempah sticker konfirm mahal kot.. cop ni murah je..boleh cop mane anda suke..oyeh..nk cantik sila tambah tarikh or thank you...



Sekarang ni date belum confirm lagi...so sempat kot saya prepare sume yg KONON nak buat sendiri.. aish.malu pun ade sbb excited gile nk siapkan sume brg2 ni..perkahwinan sendiri..kan..susah ke payah ke janji saya puas hati..insyallah .korang doakan sy ye..moga dipermudahkan..
okay nnti saya update lagi kalau ade idea lagi..so korang kalau ade idea share la eh.eh ''

bersambung........

regards~saallaluna

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :D