expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday 16 October 2013

Saya dah bertunang???


Tarikh: 21 Sept 2013
Tempat: Marang Terengganu

Alhamdullillah setelah berhempas pulas pening kepala..akhirnya segalanya selesai dengan izin Allah... sume dari A-Z aku buat sendiri. ulang alik kuantan-terengganu kuantan-karak..mak ai byk kot modal habis.tapi bukan senang nk puaskan hati semua pihak yok... ok forget it.. sy nk share pic Majlis bertunang saya yang berlangsung pada 21 Sept 2013 17:00... yihaa.

Rombongan lelaki sudah sampai.. (20 biji kereta kata 10 biji je)
Pakcik aku yg jurucakap (sebelah tu purple my DAD)


sarung cincin dengan bakal mak mentua..


time ni mak mentua bisik " mak ai ramai nye ambik gambor.ade tv3 ke?(buat lawak plak )



dua dua malu malu....
haha kami malu amat.. ni encik tunang sy..En.Fairdaus
alhamdulillah..gementar sudah hilang(baju buat sendiri tu lawa tak?


pic CANDID
bersama keluarga bakal mentua



bersama keluarga aku..En.Ramli
pelamin hasil design sendiri.. dibuat oleh Piya Bridal..credit to her

Hantaran belah perempuan kepada pihak lelaki(saya buat sendiri..semua makanan atas permintaan bakal ibu mentua )


hantaran pihak lelaki kepada pihak perempuan... credit to kak ngah (bakal sepupu)

Alhamdulillah.alhamdullillah da nak masuk 1 bulan ikatan pertunangan kami..Insyallah next step sy kena prepare lebih lagi... insyallah doakan sy ye..

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :D